Bona nit, des del més profund d’una ànima que no només no pot permetre’s el luxe, ara com ara, d’escriure com ho ha estat fent (i com li agrada), sinó que a més en aquests moments li és impossible per qüestions laborals. Prego se’m disculpi si algú em llegeix i recomano una de les següents opcions: 

a)     fer el que sigui que fèieu fa un temps i que us provocava un immens plaer, sobretot si era de caire físic (i sobretot si era de caire sexual)

b)     anar al cinema i veure una del les pel·lícules que us he recomanat en el meu bloc, o veure qualsevol no recomanada. En tot cas, anar al cinema.

c)     veure Lost, Dexter, Huff o Six feet under si no ho heu fet ja; en tots els casos no us penedireu

d)     llegir algun llibre que tingueu abandonat per casa i que us acabarà demanant que l’obriu de forma desesperada. Si apagueu el llum a la nit i pareu la orella ho escoltareu tan clar com jo ara escolto un gall d’indi corrent totalment descontrolat i boig pel parquet de casa meva

e)     abandonar-vos al plaer de l’onanisme

f)     passar de mi i dels meus consells com de la merda: serà el millor podreu decidir, en el fons, i fer el que us doni la real gana. 

En qualsevol cas, i per si hi ha algú que em troba a faltar (no sabeu com m’encantaria!!!) torno en un parell o tres de dies. O potser més, perquè de vegades la meva necessitat d’escriure alguna cosa és massa forta… 

Per cert: us deixo una imatge del gall d’indi que volta per casa. Em penso que és un “gall d’indi ocelado”. És el que em va semblar que m’explicava ell l’altre dia, mentre preníem un cafè i parlàvem de filosofia i de Schopenhauer.

http://www.youtube.com/watch?v=QaH0Q42lbGw

pavo-ocelado.jpg