(plas! http://www.youtube.com/watch?v=_AYivseH3oM )

Prometo que en breu tornaré a parlar de cinema.. per a tots aquells que hi estiguin interessats, en el que pugui dir. S’estrenen en breu unes quantes que no em vull perdre… Cloverfield (molta curiositat), No country for old men (moltes ganes), 4 meses, tres semanas, dos días (ja estrenada i anunciada com la millor pel·lícula de l’any), Into the wild (ja estrenada, la nova del Sean Penn com a director…)… i moltes d’altres que em criden l’atenció. Veurem.  

Us deixo. M’acabo d’adonar que les noves tecnologies s’acaben d’apoderar del meu sopar i no hi ha manera humana d’entendre el llenguatge que utilitzen per a fer-les entrar en raó. Elles i el gall d’indi sempre acaben barallant-se per bajanades i qui pateix les conseqüències de tot plegat sempre sóc jo.  

Marxo a ensinistrar les feres. Desitgeu-me sort. O no.  

Pd: queda poc per Lost. “We have to go back, Kate. We have to go back…”