(un dels vídeos més surrealistes que mai he vist… sisplau veieu-lo i digueu-me que no sóc la única persona que el veu!!!  

 http://www.youtube.com/watch?v=DRUQB2ABWy0 )

Escric aquest nou comunicat per a explicar-vos la sort què últimament sembla que tinc amb això del cinema. I és que de les últimes 5 pel·lícules que he vist, puc dir que he vist 5 meravelles que la veritat em costen molt de comentar perquè m’agradaria fer-ho amb justícia. I d’aquí que de vegades trigui un pèl a fer-ho i se’m vagin acumulant posts que considero imprescindible escriure. Però les coses ben fetes, o millor no fer-les, i és clar, parlàvem de “Into the wild” (fet), “No country for old men” (fet), “Juno” (fet) i ara de Sweeney Todd i, sobretot, de There will be blood (també coneguda com a Pozos de ambición de manera incomprensible).  

A més els projectes s’acumulen, i necessito fer esment en aquest punt del Quim Son, la Zoofollia, l’apartat dels clàssics que vaig encetar amb The night of the hunter i el projecte de literatura i multivers que tinc al cap. Moltes històries!!!  

Bé, mentre poso ordre a tot això en el meu petit cervell i dono de menjar al gall d’indi us convoco a tots a tenir una mica de paciència, perquè sense vosaltres això d’escriure seria una mica més avorrit… encara que tal i com em senta, estic convençut que continuaria fent-ho!