Bon dia, bona tarda o bona nit. O res, si ningú llegeix això.
Estic cabrejat, emprenyat, rebel•lat, indignat, marejat, idiotitzat, sobtat i em sento desprestigiat, ningunejat, manipulat i tremendament exposat a que qualsevol canvi produït per a la millora converteixi una cosa que funcionava en quelcom que no només va pitjor, sinó que no funciona. O és això, o és que sóc un absolut inepte, inútil, lerdo (no us encanta aquest mot?) o inepte en això d’internet, blocs, geeks, i tota aquesta merda… De fet, aquesta seria la resposta per la que aposto amb més fermesa.
Fa dies que intento penjar imatges a algun dels textos amb els que us martiritzo dia rere dia. Com sabreu els que em llegiu, no sóc massa amic de fer-ho, però en alguns casos, com els anomenats Pics-proofs previs al comentari dels clàssics, en els que plantejo una mena d’endevinalla visual -més o menys encertada, més o menys patètica- resulta poc menys que imprescindible. Doncs bé, fa un parell de setmanes em trobo que ha variat la forma de l’interface (si no s’anomena així ho sento… sóc un freaki del cinema però no de totes aquestes collonades, amb tot el carinyo ARRRRGGGHHHH del món) que em permetia la redacció dels posts, posar imatges, etc. I el fet és que no puc penjar-les. O no en sé. O no puc i no en sé. O no puc, no en sé, i al gall d’indi de casa no li sembla una bona idea que ho faci i em distreu perquè no ho aconsegueixi. O puc i en sé, però tinc alguna mena de record traumàtic al meu inconscient que em fa fer-ho malament quan ho provo i ens trobem davant d’un típic cas d’”error Freudià”. O…..

Perdoneu.

En fi, que vaig a ficar-me a la dutxa, a veure si despullat i sota el mànec sense activar se m’acudeix alguna idea brillant…

Si no fos així –més que probable- agrairia alguna mena d’ajuda. Això si voleu continuar veient imatges al meu bloc. Si no voleu o, la veritat, us importa una merda, doncs no m’ajudeu i deixeu que em podreixi en la meva pròpia misèria i ignorància… (que afectat Dèu meu! Deu ser el final de curs…)

Pd:
Interior, nit, una nit qualsevol al pis de l’Xfar.

(Xfar): “Tu! Merdós! Vine cap aquí! Aquest sopar que t’he preparat te l’has de fotre com sigui!”