…arreglar-te…

De vegades, bressolat per la música, un seguit de paraules van ajuntant-se i creant una mena de melodia que va vessant-se dins mateix de les meves sensacions. Com una colla de nens jugant al voltant d’un trapezi impossible, els jocs de la meva pròpia necessitat m’encerclen per enfonsar-se tot cridant: “no vull abandonar-me… no vull abandonar-me…”.

Sol i tancat en el meu forat. Patint, patint per no trobar el moment de desitjar la vida. Patint per no aconseguir descansar. Desitjant ser desitjat pels milers i milers de sensacions estranyes que envolten a tots aquells que un dia van deixar de ser estimats.

Mireu-nos. Em perdut coses que no podem reemplaçar. Mireu-nos, les llàgrimes cauen per les nostres cares color de cendra. Mireu-nos, ningú podrà arreglar aquest desastre.

La vida és un llarg seguit de moments de indesitjable bellesa que es desperten per a descobrir que encara hi ha temps per a l’alegria.

 

“Quan proves de ser el millor però no guanyes,
quan obtens el que vols però no el que necessites…
Quan et trobes cansat però no t’adormis…
Enfonsat en els contraris…

I un riu de llàgrimes apareixen per a caure’t per la cara
Quan perds alguna cosa que no pots substituir
Quan estimas algú però l’estàs perdent…
Podria anar pitjor?

Els llums et guiaran cap a casa
I encendran els teus ossos
I aleshores, tractaré d’arreglar-te

I ja sigui amunt o molt avall,
quan estàs tan enamorat que fa por…
Però si no ho intentes no ho sabràs mai
Sense el risc només sabràs el pitjor…

Els llums et guiaran cap a casa
I encendran els teus ossos
Aleshores, tractaré d’arreglar-te

Un riu de llàgrimes apareixen per a caure’t per la cara
Quan perds alguna cosa que no pots reemplaçar
Les llàgrimes apareixen per a caure’t per la cara
I jo
Un riu de llàgrimes apareixen per a caure’t per la cara
I jo et prometo que aprendré dels meus errors
Les llàgrimes apareixen per a caure’t per la cara
I jo

Els llums et guiaran cap a casa
I encendren els teus ossos
I jo tractaré d’arreglar-te”

(traducció lliure de Fix you, dels Coldplay)