Nova “secció” al bloc, que anomenarem cinema a recuperar. Sota aquesta etiqueta se m’ha acudit anar fent un recull de totes aquelles cintes que crec valen la pena de ser vistes, estiguin encara als cinemes o, com em penso que passarà en la majoria dels casos, només es puguin recuperar en DVD. Espero que serveixi perquè algú gaudeixi de pel•lícules que de vegades, i per desgràcia, un no s’adona ni de la seva existència.

Sigui això novament un homenatge molt personal a un tipus de cinema molt especial i que, és clar, a mi em sembla excepcional per algun motiu. Com a opinió, doncs, s’ha de prendre tot allò que aquí escrigui i ni molt menys com la pretensió d’assegurar que el que veureu us acabarà agradant: els que de tant en tant em llegiu sabreu que la meva única intenció sempre és la de parlar amb entusiasme d’un món que em torna boig i res més, que de crítics ja n’hi ha molts i de molt més bons que no pas jo. Tan de bo tot això serveixi per a que, com he dit més amunt, algú descobreixi alguna pel•lícula en tot aquest recull que li transmeti quelcom de diferent i l’entusiasmi de la mateixa manera que a mi. Així ho espero, com també espero que si en veieu alguna arrel d’aquests articles –o ja n’heu vist alguna abans-, em feu saber que en penseu, d’ella.

Gràcies per continuar llegint. Salut!