(a mi, es que quan fa això em fot por, no ho sé…:  http://es.youtube.com/watch?v=HuBVbVxxPVo&feature=related   ) 

 

No us sentiu sols?

Dilluns marxo a Madrid. Una bona notícia per aquells que no em soporten, però amb la contrapartida que tinc preparats uns 6 posts que només he de engegar amb un sol cop de “clic“. Així que… mala suerte amigos!

Tornaré diumenge, i ja us avanço que aquesta setmana no podré fer l’agenda de divendres. Almenys això penso, però potser a algun moment d’aquest plàcid viatge pels sentits podré fer un foradet per redactar-la. Veurem. Són sis dies amb masses trampes per dur a terme una bona conducte. 

El gall d’indi m’espia. Noto que la nostra relació ha variat substancialment des que ha aprés ha llegir i a fer coses que mai hagués fet un ésser de la seva espècie. De vegades em fa por la seva capacitat per interpretar pel.lícules, llibres o fets creatius amb una lucidesa que esmicola qualsevol tòpic que tingui a veure amb l’anomenat “que no es moco de pavo“. No ho sé, m’aterra que la seva independència i autonomia el dugui a prendre decisions que podríen resultar fatals per a mi… 

Us deixo, ja torna del teatre, No vull que pensi que m’he adonat, de com n’està evolucionant. Ja us aniré informant.

 

(“Hola maco! Què tal? Com ha anat el teatre? Bé? No? Sí que em sap greu.. vols una miqueta de pinso d’ahir…?…”)