Des del divendres al davant del meu balcó hi vaig un OVNI amb una cúpula plena de gent passejant i fent fotografies . I al principi em feia gràcia.

Fins que avui, mentre planxava, m’he adonat que em podien estar observant.

Després he pensat que probablement no era prou interessant, l’espectacle. Així que ho he deixat estar fins que algú ha xiulat molt fort un parell de vegades.

Inicialment creia que, evidentment, no anava per mi. Però quan el xiulet ha tornat a ressonar he sortit al balcó i me’ls he trobat.

Una colla de gent em mirava, amb uns ulls grossos i vermells, tan grans que podia veure’ls des de la distància.

M’he espantat fins que un d’ells m’ha fet un senyal. I, de sobte, ho he entés tot: a partir d’ara les coses seran diferents. Perquè uns fills de puta de l’espai exterior, pujats en la seva gran nau espacial, han decidit observar-me. I no puc fer res per evitar-ho. RES.

 

 

 

Bé, potser sí.

 

Potser li hauré de dir al veí del costat que deixi de fumar herba al balcó; o si mñes no, hauré de planxar amb el finestral tancat.